Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Mar en Rob

05 November 2012 | Australië, Cairns

Nog één nachtje slapen dan is het zo ver. Het is gewoon vreemd dat we na al die jaren nu écht gaan. Alle koffers zijn gepakt. De stoelen uitgezocht en vastgelegd. De passen en wat al niet meer zitten in de handbagage. Het gaat gebeuren!!
Ik zit hier nu te barsten van de slaap, omdat ik de laatste paar nachten steeds zo vroeg wakker was. Zenuuwtjes???? Ikke??? Mwah.

Wordt weer vervolgd.....

  • 05 November 2012 - 20:48

    Tineke:

    He zeg nog even nu...
    Heel goede reis, geniet ervan.
    Ik ga jullie volgen.
    groetjes van mij.

  • 06 November 2012 - 16:07

    Desiree:

    Nou daar zitten jullie dan,hoog en hopenlijk droog!! Ik wilde je natuurlijk nog een sms ofzo sturen maar las op facebook dat jullie al vertrokken zijn. Haha verrassend he . Ik leer het nooit! Maar bij deze. Een hele fijne reis ! Geniet van alles en we gaan duimen dat het een prachtige eclips wordt!

  • 09 November 2012 - 09:25

    Richard:

    Iemand al iets gehoord? De verslagen blijven ook al uit. Toch maar ff een SMSje sturen en hopen dat de mobiels aan staan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mar en Rob

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 22058

Voorgaande reizen:

23 September 2016 - 04 November 2016

Australia2016

07 November 2012 - 13 December 2012

Eclipsreis 2012 Australië

Landen bezocht: