poetsen en zo - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu poetsen en zo - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu

poetsen en zo

Blijf op de hoogte en volg Mar en Rob

30 Oktober 2012 | Australië, Cairns

De wandelschoenen geschrobd tot er geen kruimeltje Nederland meer aan zat. Daarna de koffers een persoonlijk tintje gegeven. Jopie, je kent je koffer niet meer terug. Ik ga proberen of ik er een fotootje van kan plaatsen. Verder kruiwagens vol medicijnen aangevraagd bij de apotheek. Niet normaal meer eigenlijk. Maar goed, wat moet moet.

Nog 7 dagen (nou ja, eigenlijk 6 dagen en 3 uur).

Wordt weer vervolgd.

  • 31 Oktober 2012 - 09:27

    Desiree:

    Ik ben al met lezen begonnen en heb de site opgeslagen bij mijn favorieten.Ik kan me er nu al op verheugen,net als jullie ws. Heel veel inpak plezier de laatste dagen!!
    Dees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mar en Rob

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 22062

Voorgaande reizen:

23 September 2016 - 04 November 2016

Australia2016

07 November 2012 - 13 December 2012

Eclipsreis 2012 Australië

Landen bezocht: