Darling Harbour - Reisverslag uit Macquarie Park, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu Darling Harbour - Reisverslag uit Macquarie Park, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu

Darling Harbour

Door: Marca

Blijf op de hoogte en volg Mar en Rob

31 Oktober 2016 | Australië, Macquarie Park

Ik krijg met de tablet geen verbinding met het wifi-netwerk, dus ben ik maar weer aan het prutsen met mijn mobiel. Zucht.
Even terug naar gisterenavond. We hebben gisteravond zitten luisteren naar vroege vogels op radio 1. Dat heeft toch iets heel raars.
We hadden vandaag een dagje Sydney in de planning staan. Maar eerst een laatste wasje nog doen, heb ik niet zo'n berg wasgoed als we thuiskomen. Ja, ik heb zo soms van die slimme ideeën hè.... Het was er mooi weer voor. Eigenlijk was het vandaag overal mooi weer voor (behalve dan voor de elfstedentocht). Blauwe lucht en een graad of 22. Heel prettig. Dus maar weer naar de trein gewandeld. Dat is 700 meter, maar het loopt een beetje schuin omhoog. Overstappen op Wynyard en dan naar Circulair Quay, waar de ferry's liggen. We wilden naar Darling Habour, want we zochten nog wat souvenirs. Dus weer varen. Dat blijft gewoon leuk. Leuke souvenirs hadden ze daar niet, wel lekkere cappuccino. Het is altijd gezellig op Darling Harbour. We vermaakten ons wel. We moesten nog wel een automaat opzoeken om onze Opalcard op te laden. Die is voor het openbaar vervoer. De automaat in Darling Harbour was kapot, dus zijn we naar de haven bij het Marinemuseum gelopen. Dat leek ver, maar dat viel alles mee. Gelukkig deed die automaat het wel en konden we terug naar Circulair Quay. Daar geliik maar een hapje gegeten. Waarom ze hier toch van die enorme lappen vlees serveren.... gewoon veel te veel! Volgende keer een kindermenuutje.
Ik wilde toch nog wat souvenirs hebben, dus maar weer aan de wandel. Volgens mij zijn we minste 3 centimeter kleiner geworden door al dat lopen. Maar dit terzijde. We kwamen een leuk klein winkeltje tegen, waar ik rustig een paar honderd dollar uit had kunnen geven. Dat heb ik toch niet zo gauw in zo'n winkel, maar hier hadden ze leuke dingen. Dus de missie is geslaagd. De middag was alweer bijna om, dus tijd om terug te gaan en de onvermijdelijke boodschappen te doen. Alles weer met de trein. Dat gaat als een....ja, als een trein dus.
Nu is het tijd voor koffie met wat lekkers erbij, omdat Danny jarig is (gefeliciteerd hè!). Morgen onze laatste volle dag en dan....
Wordt vervolgd.

  • 06 November 2016 - 19:23

    Desirée:

    Zo jullie zijn inmiddels thuis maat ik ben nog niet zover hihi. Gefeliciteerd met danny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Macquarie Park

Australia2016

Rondreis door Australie.

Recente Reisverslagen:

04 November 2016

We zijn weer thuis

03 November 2016

Big Budha

02 November 2016

Hong Kong

01 November 2016

Koffers

31 Oktober 2016

Darling Harbour
Mar en Rob

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 21993

Voorgaande reizen:

23 September 2016 - 04 November 2016

Australia2016

07 November 2012 - 13 December 2012

Eclipsreis 2012 Australië

Landen bezocht: