Edmonton - Reisverslag uit Edmonton, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu Edmonton - Reisverslag uit Edmonton, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu

Edmonton

Door: Marca

Blijf op de hoogte en volg Mar en Rob

13 Oktober 2016 | Australië, Edmonton

We hebben ons laatste nachtje in de bush bush lekker geslapen. Rustig ontbeten, met in een koekenpan geroosterd brood en een kopje thee. Afwassen en na dan moet het toch gebeuren. Inpakken en wegwezen. Voor 9 uur zaten we al in de auto, op weg naar de ferry. We hadden gelukkig gister nog een vrijkaartje gekregen. Dat scheelt toch weer 14 dollar. Daar hebben we later in Port Douglas een lekker cappuccinootje van gedronken. Dan lekker slingeren naar Cairns. Prachtige vergezichten onderweg. Ik kon niet kijken, want ik moest sturen. Dat is daar niet te onderschatten, ga d'r maar aan staan. Aan de linkerkant van de weg en ook nog met het stuur aan de verkeerde kant. Maar, geweldig als ik ben, heb ik ons tijdelijke Toyotaatje keurig netjes alle bochten door gekregen.
Dan Cairns door en de juiste weg kiezen. Cairns van noord naar zuid rijden valt vies tegen. Er komt geen end aan! Uiteindelijk vonden we onze nieuwe verblijfplaats snel. We werden naar onze cabin gebracht en even vluchtig rondgeleid. Het ziet er netjes uit. Kamer annex keuken, badkamertje en daar tegenover een eenpersoonsbed, er achter nog een kamertje met een queensize bed en een enorme kast. Zo heb je geen enkele kast, zo heb je kastruimte over.
Alle zooi weer uit de auto in de cabin. Je sjouwt wat af op zo'n vakantie! Dan maar weer boodschappen doen, want er was niet veel overgebleven na 5 dagen regenwoud.
We zijn nu ook weer online, via Vodafone dan, want er is hier geen wifi. Dus zit ik nu op m'n mobiel te tikken. Gaat ook. Ik was verbaasd dat ik zo maar m'n wachtwoord wist. Er is nog hoop voor mijn geklutste hersenen!
Verder niets te melden. Dus tot morgen maar weer!

Wordt vervolgd.

Tags: edmonton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Edmonton

Australia2016

Rondreis door Australie.

Recente Reisverslagen:

04 November 2016

We zijn weer thuis

03 November 2016

Big Budha

02 November 2016

Hong Kong

01 November 2016

Koffers

31 Oktober 2016

Darling Harbour
Mar en Rob

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 22036

Voorgaande reizen:

23 September 2016 - 04 November 2016

Australia2016

07 November 2012 - 13 December 2012

Eclipsreis 2012 Australië

Landen bezocht: