27 oktober - Reisverslag uit Macquarie Park, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu 27 oktober - Reisverslag uit Macquarie Park, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu

27 oktober

Door: Marca

Blijf op de hoogte en volg Mar en Rob

28 Oktober 2016 | Australië, Macquarie Park

Vroeg op, want we zouden vandaag naar Katoomba om een nieuwe opaal uit te zoeken voor m'n ring. Een juwelier in Sydney zou die er dan inzetten en de ring wat vergroten. Dus vroeg op, want een ritje Blauwe Bergen kost wel zo'n 2,5 uur. Het is een schitterende rit, met prachtige vergezichten en meer van dat fraais. We wisten waar we moesten zijn en het leek wel of het dichter naar het station was toegekropen. Wij naar binnen en vertellen wat we komen doen. Hij herinnerde zich de mailwisseling nog. Hij vertelde ons toen doodleuk dat we niet bij hem moesten zijn, maar bij de juwelier in Sydney. Daar kruip je dan die hele berg voor op. Ik baalde echt als een stekker. Intussen werd de bewolking steeds dikker en daardoor koelde het flink af. Wij dus maar terug naar Sydney. Wat ik al zei, het is gelukkig een mooie rit. We moesten met die opaal-knakker telefonisch een afspraak maken, maar hij nam niet op. Morgen maar weer proberen.
Toen ik gister klaar was met het tikken der verslagen bleek het te regenen. Getsie. Het was ook best koud. In de cabin hebben we de kachel nog aangedaan. Zo zie je maar weer dat het hier ook niet elke dag mooi weer is.
Zo, De achterstand is nu weggewerkt. Alleen nog over vandaag een verslag maken. Doe ik gelijk ook maar.
Wordt vervolgd.