26 oktober - Reisverslag uit Macquarie Park, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu 26 oktober - Reisverslag uit Macquarie Park, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu

26 oktober

Door: Marca

Blijf op de hoogte en volg Mar en Rob

28 Oktober 2016 | Australië, Macquarie Park

We hadden maar geen wekker gezet en waren dus laat op. Na het ontbijt maar eens een was gedraaid, dat was nodig, want alles wat we meegenomen hadden naar de outback was rood.
In de middag maar weer eens naar het shoppingcentre. Deze keer dat hele ding maar eens bekeken, van de ijsbaan tot de kelder. En dat is veel. Potver, wat is dat ding groot zeg!
Op het station een soort OV -kaart gekocht. Kan je goedkoop mee reizen. En dat is mooi

• 28 Oktober 2016 - 11:31

Rini Wermink:

Dat is een kortertje, was er eens lekker voor gaan zitten....... komende dagen verwachten we hier wel een wat uitgebreider verslag..... je hebt toch vakantie, dus....... schrijven!!!!! Ga je nog varen in de haven? De monorail in? Bondibeach? Chinatown? We horen het vast nog wel