25 oktober - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu 25 oktober - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu

25 oktober

Door: Marca

Blijf op de hoogte en volg Mar en Rob

27 Oktober 2016 | Australië, Alice Springs

Lekker uitgeslapen. Wel tot 7.30 uur. We hadden alle tijd. We moesten voor tienen uitchecken, maar de shuttelbus zou ons pas om 10.45 uur komen halen. Na het uitchecken mochten de koffers bij de receptie nog even achter slot en grendel en wij zijn weer bij het wifi-punt gaan zitten om aan de verslagen te gaan beginnen.
Het shuttelbusje was netjes op tijd. Met 2 anderen werden we vlotjes naar het vliegveld gereden. Kom je daar binnen, is het me toch een partij druk zeg. Maar wonder boven wonder waren we net optijd onze koffers kwijt en door de controle van de handbagage. Ik heb nog niet heel vaak gereisd, maar zo knullig heb ik het nog niet meegemaakt. Maar goed, uiteindelijk mochten we snel door. Even nog gezeten en daarna weer naar het vliegtuig wandelen. Lekker buiten in de zon. Ik vind het wel wat hebben, hoor.
De vlucht ging gesmeerd, alleen de lunch die we aangeboden kregen hebben we maar overgeslagen. We hebben ons maar behopen met 2 platte, half gesmolten en weer hard geworden, marsen. Het is weer eens wat anders. De tijd mocht deze keer 1,5 uur vooruit. Dan gaat je dag ineens wel snel. Auto halen, weer een witte Toyot Corolla. Dat is makkelijk. Hoefden we dan niet aan te wennen.
Door Sydney rijden rond de avondspits is geen lolletje. Tjongejonge was was het allemachtig druk.
Konden we ook het park niet vinden. Alle straten eromheen hebben we 10 keer gezien, maar uiteindelijk kwam het park toch in zicht. De receptie was inmidels dicht, maar na een belletje stond er al gauw iemand bij ons met de sleutels van de cabin. Volgende dag maar melden en alles in orde maken. Het is een leuke cabin, met veel ruimte. Hier houden we het wel vol tot 2 november.
Gelijk even door naar het shopping centre om alweer wat te eten te halen. We zijn maar met de trein/metro gegaan. Die weet de weg.
Om een uur of 8 konden we eindelijk wat eten. Maar weer vroeg naar bed gegaan, en de wekker niet gezet. We hoeven morgen niets.

Wordt wel weer vervolgd. Ik ben bijna bij.