25 november - Reisverslag uit Alexandra Headland, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu 25 november - Reisverslag uit Alexandra Headland, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu

25 november

Blijf op de hoogte en volg Mar en Rob

25 November 2012 | Australië, Alexandra Headland

Lekker uitgeslapen, want we hoefden niet zo veel vandaag. Gelukkig is ook hier de 24-uurs-economie doorgedrongen, dus konden we gewoon wat boodschappen doen. Een enorm winkelcentrum in Maroochydore was ons doel. We hadden eigenlijk niets anders nodig als wat te eten en drinken, maar we zijn toch maar even begonnn met weer zo'n overheerlijk bakkie cappuccino. Het wordt een verslaving, zo langzamerhand.
Na de boodscappen en een broodje zijn we maar eens naar het strand gelopen. Een lang strand, met enorme stenen en rotsachtige platte toestanden. De oceaan heeft hier een echte branding met heel aardige golven waar voorzichtig in gesurfd werd. Het water was hier ook heerlijk warm. We hebben een heel eind door het water gebanjerd, over stenen en de rotsachtige toestanden geklommen. Weer naar boven. Overal staan er gelegenheden om te douchen en je voeten af te spoelen. Heel praktisch.
Nog een stukje verder over de boulevard en toen hoorden we de ijsboer zachtjes roepen. Als je hier een ijsje gaat eten met z'n drieën ben je dus 22 dollar 50 kwijt. Dat is ongeveer 18 euro!

Morgen gaan we naar Tweed Heads, zo'n 50 km van Byron , voor 3 nachten. Wat we daarna gaan doen gaan we zo meteen uitzoeken. De kaart van New South Wales ligt al op tafel.

We houden jullie op de hoogte (zo als gewoonlijk).