24 november - Reisverslag uit Alexandra Headland, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu 24 november - Reisverslag uit Alexandra Headland, Australië van Mar en Rob Stammers - WaarBenJij.nu

24 november

Blijf op de hoogte en volg Mar en Rob

24 November 2012 | Australië, Alexandra Headland

Vandaag maar weer eens vroeg op. Het is dat we 's avonds zo vroeg ons bed in duiken, anders kwamen we een groter slaaptekort terug dan toen we hier heen gingen. We gingen keurig op tijd op pad om er gelijk om openingstijd er zouden zijn. Ja, zouden zijn, want we hadden ook vandaag een ANWB-momentje . Uiteindelijk kwamen we toch bij Australia Zoo aan. Al met al toch maar een kwartiertje te 'laat'.
Het park is al mooi, zonder de bijzondere dieren er in, maar met was het helemaal geweldig. We zagen krokodillen (uiteraard), de show in het crocoseum, de koala's (die we geknuffeld hebben en waar Danny en ik mee op de foto zijn geweest), de wombats, kangaroes (die we gevoerd en geaaid hebben), slangen, papegaaien, de waterdragons (die echt overal opdoken, de ibissen (die zich gedroegen als lastige meeuwen), tasmaanse duivels (die zijn echt leuk), casuarissen (achter een hekje gelukkig), onzichtbare emoes (die waren op een bedrijfsuitje of zo), leguanen, enorme schildpadden, en alles wat me pas weer te binnen schiet als ik de vele foto's die we vandaag bijelkaar genomen hebben ga bekijken.

Kortom, een geweldige dag. De foto's met de koala zijn mooi geworden. Ik ben helemaal verliefd op die beesten. Danny heeft de foto-koala zelfs op z'n neus gezoend. Tja.....

morgen weer een nieuwe dag. Wordt vervolgd....

Ik heb ook weer twee fotootjes geplaatst.

  • 24 November 2012 - 10:49

    Rini:

    heerlijk zo'n dagje dierenuin. Hadden ze die vogelshow nog? leek me wel wat voor jullie, crocs zijn spectaculairder maar se benne so E N G..... Neem je een koalaatje mee? Have fun mates.....

  • 24 November 2012 - 16:02

    Desiree:

    Wat een belevenissen allemaal! Neem je een Koala voor me mee ? Ik vind ze zoooo lief!
    Tis hier koud,mistig,en heel grieperig weer.! Iedereen in mijn omgeving loopt te snotten.
    Kan je je niks bij voorstellen ws.

  • 24 November 2012 - 16:02

    Desiree:

    Wat een belevenissen allemaal! Neem je een Koala voor me mee ? Ik vind ze zoooo lief!
    Tis hier koud,mistig,en heel grieperig weer.! Iedereen in mijn omgeving loopt te snotten.
    Kan je je niks bij voorstellen ws.

  • 24 November 2012 - 22:37

    Mar En Rob Stammers:

    Dat klinkt niet prettig allemaal. Laat je maar niet aansteken. Wanneer gaan jullie naar Egypte?
    Ik mag wel een grote tas meeenemen voor al die koalaatjes die ik mee moet nemen. Rini wil er ook al één, en ik wil er wel twee. Je hebt er niet veel meer voor nodig dan een boompje en een zooi eucaliptusblaadjes in een grote kattenbak. Je hangt em in het boompje, en klaar! Ze zijn echt zo heerlijk zacht en knuffelbaar.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mar en Rob

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 21976

Voorgaande reizen:

23 September 2016 - 04 November 2016

Australia2016

07 November 2012 - 13 December 2012

Eclipsreis 2012 Australië

Landen bezocht: